رویــــــــای خیــــــــــس
رویــــــــای خیــــــــــس
بــــــــــــــگـذار این گـونه بگـویــــم :
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, توسط سپیده |

 

 - آجی معصومه ,وروجک  قرمز,گلاویژ محمدی,پارسا رحمانی,الیسا راد,هستی ایرانی,آتنا تا همیشه سبز    ,سارینا داودی,    ,رویا مهرو,دختر بامزه,آسیه ب,ناهید رسا,شهرزاد       مهر      ,حســــــــــــ ــنــا,فریبا آسمانی,الهام بیکران,

 

 

 

 

مدتی هست،

که هر روز غروب،

دلم آرام ندارد.

مدتی هست،

که آواز و ترانه،

انگار،

پیش من بی رنگ است.

مدتی هست،

پریشانی من،

رنگ تنها شدن است.

رفتن و از همه بگسستن و

دلگیر شدن.

من دلگیر،

تو را میخواهم،

که ترانه بشوم.

من دلتنگ،

تو را میخواهم

که پر از صحبت عشق

در خانه ام بکوبی تو و مهمان بشوی.

من تنها

امشب

هوس بوسه به لبهای تو را کرده دلم

و هراسانم از این بی باکی،

که تو را رنجه کند،

که تو را دورتر از این بکند،

ز در خانۀ من.

مدتی هست آری،

که تو از من سیری،

که من از تو دورم.

و چراغ شب من خاموش است.

و چراغ دل من....




نظرات شما عزیزان:

علی خلیلی
ساعت1:01---17 مرداد 1391
سلام. غروب جالبیه. خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی. راستی اگه تصاویری از غروب میخوای میتونم برات بفرستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.